Stiti deja ca multe magazine de confectii folosesc platforma noastra software, SmartCash RMS. Ceea ce nu stiti inca este ca numarul acestora creste simtitor de la un an la altul semn bun, zicem noi. Inseamna ca piata de confectii isi revine, incet-incet, din criza. Si ii ajutam si noi in acest sens. Cum? Printr-un program de gestiune fiabil, care le ofera tot ce trebuie pentru o evidenta corecta si un management productiv, ceea ce se reflecta, mai devreme sau mai tarziu, si intr-un profit mai consistent.
De curand, lantul de magazine Only for You a implementat o solutie SmartCash. Only for You nu e de ieri, de azi pe piata si are in oferta multe lucruri ce-ti dau ghes sa bagi mana in portofel: imbracaminte, accesorii si incaltaminte, pentru doamne si domni deopotriva. Dar tocmai aceasta varietate de modele, culori si masuri care ii incanta pe cumparatori poate fi, pentru un comerciant, un adevarat calvar, daca nu are la indemana un program serios si complex de gestiune si vanzare, care sa reuseasca sa mentina ordine si disciplina oricat de mare si diversificata ar fi oferta. Noroc ca s-a inventat SmartCash, nu? 🙂
Ei bine, in programul SmartCash Shop, comerciantul poate opera fara batai de cap in catalogul de produse care, apropo, poate avea un numar nelimitat de articole. In plus, odata cu noua versiune, utilizatorii pot naviga de 10 ori (!) mai rapid fata de versiunea precedenta prin cataloage cu un numar foarte mare de produse.
Produsele se pot organiza pe departamente si se pot filtra dupa diverse criterii, pentru o identificare corecta. Unde mai pui ca SmartCash Shop permite comerciantilor sa clasifice marfa pe categorii: brand, colectie, articole pentru dame, barbati sau copii, masuri etc., in functie de preferinte si necesitati. Clasificarile sunt utile si pentru a aplica foarte usor promotii doar pentru anumite departamente.
Apropo de promotii, pentru a avea succes pe termen lung, comerciantii de imbracaminte trebuie negresit sa-si fidelizeze clientela. Iar cu SmartCash RMS este ataaaaaaat de simplu sa faca asta. SmartCash Shop in varianta Netcenter, aleasa si de reteaua Only for You, permite, pe langa discountul la nivel de articol sau client prin card de fidelitate, si reducerile aplicate in sistem Happy Hour. Si nu este greu deloc sa creezi pachete promotionale. Cu SmartCash, se pot alcatui rapid pachete compuse din mai multe articole la un pret special fata de cel al fiecarui articol separat sau, cu ajutorul optiunilor ce permit acordarea de reducere valorica sau procentuala, se pot crea promotii de genul 2 + 1 gratuit sau 1 + 50% reducere la al doilea articol.
Echipati cu astfel de functionalitati, comerciantii de confectii si imbracaminte au toate conditiile sa iasa cu profit din cele doua sezoane oficiale de reduceri si, mai ales, sa isi formeze o clientela fidela.
In ceea ce priveste gestiunea de magazin si retele, diversele rapoarte amanuntite pot oferi managerilor magazinelor de confectii acces la o situatie clara pentru oricare produs sau departament in ceea ce priveste rentabilitatea. In cazul produselor cu rulaj slab, se pot lua imediat masuri de accelerare a vanzarii prin politici de pret si de marketing, in general. Un manager dibaci se poate folosi de statisticile oferite de program pentru a intui tendintele in moda si a fi cu un pas inaintea tuturor. Si toate acestea in timp real! Pentru ca, da, SmartCash Shop tine evidenta stocurilor in timp real.
Se stie ca o imagine face cat 1000 de cuvinte. Tocmai de aceea SmartCash Shop permite comerciantilor sa adauge o imagine relevanta pentru fiecare articol. In acest fel, comerciantul confruntat cu doldora de articole poate identifica si la nivel vizual produsele si scade riscul de a gresi.
Si ce ar fi oare magazinele fara puterea magica a Internetului? Segmentul eCommerce este unul de succes si poate constitui un atu pentru orice comerciant, asa ca suita software SmartCash RMS permite conectarea la sisteme informatice externe, precum magazinele online.
Pana la noi vesti, va dorim spor si succes in toate! Si… cumparaturi placute, ca sezonul de reduceri este inca in toi in magazine!
0 Comentarii