Diana Ionescu
Solutie de top pentru procesarea platilor in magazine independente
28 septembrie 2021

DDD Deracity utilizeaza o solutie pentru procesarea platilor cu cardul in conditii super-avantajoase

Situat in judetul Hunedoara, magazinul independent DDD Deracity comercializeaza en detail produse pentru combaterea daunatorilor. DDD Deracity ofera spre comercializare gama de produse profesionale pentru deratizare, dezinfectie, dezinsectie, echipamente PSI si servicii profesionale de igienizare.
Magazinul are o suprafata de aproximativ 100 mp, iar oferta include 20-30 de produse pe fiecare gama, prezentate in ambalaje cu cantitati diferite, pentru a putea fi folosite in diferite medii.

Retailerul DDD Deracity alege SmartCash RMS pentru magazine independente

DDD Deracity a ales solutia SmartCash RMS pentru magazine independente la recomandarea noului partener Magister din Deva, Cyber Knowledge, care a si realizat instalarea.

Cum a fost prima interactiune cu SmartCash? “Am ramas placut surprins de facilitatea utilizarii, concomitent cu complexitatea si rigurozitatea sistemului”,

mentioneaza Mihai Miertoiu, administrator DDD Deracity SRL.

De ce a optat insa un magazin independent pentru o solutie software complexa?

“Obiectivul principal in implementarea unei solutii informatice a fost controlul cat mai riguros al activitatii comerciale. In plan secund, am urmarit eliminarea in cat mai mare masura a erorilor umane din procesul de vanzare”,

completeaza dl. Miertoiu.

DDD Deracity – retailer independent cu dotari performante

DDD Deracity a ales versiunea standard a platformei SmartCash Shop. Ulterior, a trecut la versiunea HQ, “urmand a implementa si un proiect online conectat la sistemul SmartCash RMS”.

Comerciantul utilizeaza si terminalul PAX Q30 impreuna cu platforma de plăți electronice Viva Wallet – noua solutie pentru procesarea de plati cu cardul in conditii super-avantajoase.

Dupa selectia aplicatiilor potrivite si configurarea solutiei in concordanta cu profilul si nevoile comerciantului, instalarea si-a produs de indata efectele in gestionarea activitatii  din magazin:

“In urma implementarii SmartCash RMS, avem la dispozitie un instrument judicios pentru efectuarea comenzilor la furnizori. Comenzi pe baze reale de evolutie a vanzarilor si, bineinteles, avem controlul total asupra relatiilor financiare cu acestia. Aspect care ne-a oferit posibilitatea de a vizualiza in timp real situatia platilor si a soldurilor.”

Functionalitatile de business intelligence asigura control si predictibilitatea in managementul afacerii

Principalele avantaje raman, desigur, rapoartele. Functionalitatile de BI (business intelligence) asigura control si predictibilitate in managementul afacerii. Optiunile speciale pentru comenzi de aprovizionare inlesnesc relatia cu furnizorii si gestionarea operatiunilor cotidiene din magazin. Toate acestea in beneficiul angajatilor si al antreprenorilor deopotriva:

“Datorita sistemului complex de raportare, putem avea o viziune de ansamblu a evolutiei businessului. Putem adapta mult mai usor strategiile operationale si de dezvoltare. De asemenea, simplitatea procesului de vanzare si gestiune a dus la optimizarea activitatii, permitand eficientizarea maxima […] Cel mai important raport care ne usureaza activitatea se refera la Comenzi de Aprovizionare, instrument ce ne da posibilitatea de a efectua comenzi calculate real, pe baza vanzarilor si stocurilor existente”, adauga dl. Miertoiu.

“In urma unei analize, am ajuns la concluzia ca automatizarea si centralizarea procesului de vanzare online reprezinta solutia optima pentru afacerea noastra. Aspecte importante atat din punct de vedere al eficientei operationale, cat si pentru eliminarea erorilor in lantul de comercializare. Ceea ce ne-a impresionat in mod special a fost controlul total asupra procesului de vanzare de la lansarea comenzii, facturare si pana la expeditia propriu-zisa prin interfatarea cu firmele principale de curierat. Toate acestea impreuna cu disponibilitatea in timp real a informatiilor de stoc, preturi si nomenclator, oferite de platforma dezvoltata de Magister.”

Servicii post-instalare, trainingul si suport constant asigurate de partenerul Cyber Knowledge, Deva

Ca de fiecare data, avantajele solutiei SmartCash RMS sunt completate de serviciile post-instalare, respectiv trainingul si suportul constant asigurat de catre colegii nostri din departamentul tehnic Magister, precum si de consultanta oferita de partenerul Cyber Knowledge:

“Procesul de instruire a personalului a fost operativ, bazat pe exemple, asigurand o intelegere foarte buna a sistemului atat pe partea de vanzare, cat si in activitatea de gestiune si management. Invatarea utilizarii sistemului a fost foarte eficienta, atat datorita usurintei si intuitivitatii acestuia, cat si multumita partenerului local, Cyber Knowledge din Deva, care ne-a ajutat sa trecem rapid peste orice nelamurire in procesul de implementare si post-implementare. De asemenea, documentatia vasta existenta online pe site-urile SmartCash.community, Youtube, s.a., impreuna cu seminariile Scolii de Vara, ne-au fost de un real ajutor in intelegerea in profunzime a conceptului SmartCash RMS”,

apreciaza reprezentantul DDD Deracity.

Concluzia?

“SmartCash RMS a reusit cu succes sa atinga si chiar sa ne depaseasca asteptarile. Solutia ne a oferit functii complexe de control si asigurare a corectitudinii in procesul de vanzare. In plan secund, usurinta in gestionarea stocurilor si relatiilor cu furnizorii si clientii. Si, nu in ultimul rand, un control foarte bun asupra personalului. […]

Din punctul nostru de vedere, solutia Magister este cu mult superioara celor oferite de alti furnizori (in special pe segmentul small-medium business) prin faptul ca ofera pachete integrate hard-soft si fiscal insotite de training si suport on-site, eliminand astfel orice dubiu in privinta redundantei functionarii sistemului”. Totodata, contribuie la “sistemul foarte transparent de actualizari ce asigura o compatibilitate exceptionala cu noile tehnologii si modificarile legislative aparute, precum si implementarea in permanenta de functii noi ce vin in intampinarea necesitatilor utilizatorilor.”

0 Comentarii

Categorie: Blog

HAI SĂ ÎNCEPEM UN PROIECT
ÎMPREUNĂ!

Completeaza datele tale de contact in formularul următor și un consultant Magister te va contacta în cel mai scurt timp.

Acest site este protejat de reCAPTCHA și se aplică Politica de Confidențialitate și Termenii și Condițiile Google.

Pin It on Pinterest

Distribuie Articolul

Distribuie Articolul

Dacă ți-a plăcut, distribuie acest articol și prietenilor tăi!