Diana Ionescu
Platforma SmartCash RMS tine pasul cu schimbarile legislative
21 februarie 2018

Upgrade SmartCash intr-o clipita!

La 16 ani de la infiintare, continuam sa inovam si sa perfectionam suita de solutii software SmartCash RMS pentru a-i ajuta pe comerciantii din Romania sa tina pasul cu schimbarile legislative, cu tendintele pietei si cu asteptarile consumatorilor. Cea mai recenta versiune a platformei noastre software, SmartCash RMS 2018, va pregateste pentru noile masuri fiscale (si nu numai) de anul acesta.

SmartCash RMS 2018 aduce noutati importante atat pentru comercianti, cat si pentru reteaua nationala de parteneri certificati Magister Software:

Actualizare super-rapida

Incepand cu SmartCash versiunea 15.1.x, kit-ul de upgrade functioneaza dupa un nou algoritm, ce asigura o viteza sporita de actualizare. Astfel, acum dureaza doar cateva zeci de secunde actualizarea versiunii software pentru un magazin (inclusiv copia de siguranta), in loc de 30-40 minute, cat dura inainte! Cu aceeasi viteza se realizeaza si instalarile multi-instanta, unde timpul de upgrade se inmultea, anterior, cu numarul de instante.

Pentru a utiliza insa noul algoritm este necesar sa actualizati versiunea instalata incepand cu serverul de date. Dupa finalizarea upgrade-ului datelor si programelor de pe server, se va proceda la fel cu toate celelalte statii conectate la acesta.

Atentie! Noul algoritm este disponibil doar pentru cea mai recenta generatie de baza de date. De aceea, va recomandam sa actualizati cat mai curand noua versiune, pentru a profita din plin de toate functionalitatile si optimizarile SmartCash RMS!

Acces remote gratuit la toate unitatile cu contract de asistenta autorizata

Odata cu finalizarea sistemului single-sign-on la resursele Magister, Consultantii SmartCash pot efectua interventii de la distanta sau actualizari de programe pentru unitatile aflate sub contract tip Asistenta Tehnica Autorizata Magister (ATAM), prin sistemul suport.magister.ro, folosind propria parola de acces, la toate statiile acoperite de contract.

Sistemul de alertare CRM din SmartCash RMS pentru clientii si partenerii certificati Magister

In urma introducerii sistemului de alertare prin e-mail si SMS la alocarea unui tichet de sesizare, agentul caruia ii este alocat tichetul va primi pe mail si pe telefonul mobil un mesaj care sumarizeaza continutul si stadiul de rezolvare a sesizarii. Totodata, si clientul final care a deschis sesizarea va primi cate o alerta pe SMS si pe e-mail la deschiderea si respectiv la inchiderea unei sesizari.

Perfectionare si dezvoltare profesionala prin Programul Partener Certificat Magister

Anul acesta, programul se incheie la 1 aprilie, cu o luna mai devreme decat in mod obisnuit. Va invitam, asadar, sa accesati portalul nostru de e-learning pentru a completa cele 12 lectii corespunzatoare fiecarui nivel de calificare dorit.

0 Comentarii

Trimite un Comentariu

Categorie: Blog

HAI SĂ ÎNCEPEM UN PROIECT
ÎMPREUNĂ!

Completeaza datele tale de contact in formularul următor și un consultant Magister te va contacta în cel mai scurt timp.

Acest site este protejat de reCAPTCHA și se aplică Politica de Confidențialitate și Termenii și Condițiile Google.

Pin It on Pinterest

Distribuie Articolul

Distribuie Articolul

Dacă ți-a plăcut, distribuie acest articol și prietenilor tăi!