Diana Ionescu
Cum a crescut Barta Ati in peste 25 de ani. SmartCash, parte din succesul companiei
11 august 2020

Barta Ati a crescut, in peste 25 de ani, de la o mica afacere de familie, la una dintre cele mai mari societati de retail din nord-vestul Romaniei – evolutie din care multi comercianti au de invatat.

In 1994, pe cand comertul autohton inca isi facea drum prin tranzitie, un tanar antreprenor satmarean infiinta o mica afacere de familie. Dupa cativa ani de comert ambulant, deschide, in 1998, primul magazin alimentar. Se dezvolta constant, construind o retea de magazine, iar in 2001 incepe sa vanda si en-gros printr-un depozit de 400 mp. In 2015, firma a achizitionat o platforma logistica, extinzand suprafata de depozitare cu peste 3.000 mp, ceea ce a permis si dezvoltarea capacitatii de distributie. Rezultatele nu au intarziat sa apara: in 2019, Barta Ati a avut o cifra de afaceri de 62 de milioane de lei, in crestere cu 12% fata de 2018.

In prezent, reteaua are 18 magazine, dintre care 3 cash&carry, insumand o suprafata de vanzare de peste 6.000 mp. Firma comercializeaza un numar de peste 12.000 SKU si, fiind parte din franciza CBA, are si o gama larga de produse marca proprie, foarte apreciate de consumatori. Tot pentru satisfactia clientilor, Barta Ati colaboreaza cu producatori locali si furnizori de marfuri proaspete.

Nici investitiile in tehnologie nu au fost neglijate: in vederea gestionarii performante a magazinelor si a transferului marfurilor de pe platforma logistica spre magazine, compania a implementat solutii software specializate.

Din dorinta de a creste eficienta operatiunilor desfasurate si de a obtine o vizibilitate crescuta a acestora, managerii Barta Ati au cautat sa implementeze solutii complete, capabile sa gestioneze toate componentele afacerii. In prezent sunt gestionate peste 20.000 de produse comercializate prin intermediul a 2 depozite mari, 3 cash&carry si 14 magazine”, precizeaza dl. Dorgai Szabolcs, Director Retea Magazine Barta Ati.

Solutia? SmartCash Enterprise

Pentru un management eficient al vanzarilor din retea si al stocurilor, Barta Ati a ales, in 2013, solutia noastra software pentru retele complexe de retail, SmartCash Enterprise. Implementarea a fost realizata de catre SIMON Electronics SRL, partener Magister cu traditie.

Solutia instalata ofera toate functionalitatile necesare pentru o activitate performanta in retea de retail cu specific cash & carry si distributie de alimente si bauturi si include dotari hardware-software atat pentru centrala de magazine, cat si pentru fiecare unitate din retea, tinand seama de profilul si dimensiunea afacerii.

Avand gestiune distribuita si control centralizat pentru preturi si politici de vanzare, portofoliu de produse si sortimentatie, controlul operativ al stocurilor din magazine si un anumit tipar de aprovizionare a magazinelor, se folosesc terminale mobile pentru inventarierea automatizata.

Schita completa de dotare poate fi consultata, aici: https://www.magister.ro/portfolio/retea-magazine-cba-barta-ati/

Mai multe informatii despre Barta Ati aflati din acest articol: https://jurnaluldeafaceri.ro/barta-ati-de-la-o-afacere-de-familie-la-o-companie-de-succes/

0 Comentarii

Trimite un Comentariu

Categorie: Blog

HAI SĂ ÎNCEPEM UN PROIECT
ÎMPREUNĂ!

Completeaza datele tale de contact in formularul următor și un consultant Magister te va contacta în cel mai scurt timp pentru o prezentare gratuită.

2 + 10 =