Diana Ionescu
Gintlup creste cu 30% eficienta proceselor operationale
10 iunie 2022

Gintlup supermarket LaDoiPasi opteaza pentru procese logistice eficiente și automatizate cu SmartCash RMS 

Eficienta operationala crescuta, simplificarea proceselor si reducerea costurilor sunt in topul beneficiilor digitalizarii din perspectiva managementului, in supermarketul LaDoiPasi Gintlup din Craiova, judetul Dolj. Implementarea solutiei SmartCash RMS asigura transmiterea automatizata a informatiilor si aduce un plus de eficienta pentru fiecare proces in parte.

Supermarketul Gintlup a optat pentru cea mai rapida interfata automatizata de schimb de date cu furnizorul, integrand complet interfata Web API, platforma logistica METRO si solutia de gestiune specializata pentru retail SmartCash RMS.

Sincronizarea catalogului de produse cu articolele listate de METRO

Sincronizarea automata cu portofoliul de produse METRO si receptia facturilor emise catre comerciant este asigurata prin integrarea cu API-ul METRO.

Receptia marfurilor se realizeaza prin intermediul unui asistent inteligent si preia automat costurile pentru toate articolele, indiferent de modul de calcul al facturii.

Clientul si-a dorit sincronizarea catalogului de produse cu articolele listate de METRO. Acest proces este inglobat in managerul de procese automate SmartCash RMS. Procesul este disponibil pentru toate versiunile SmartCash Shop si in SmartCash HQ Multistore. Pentru activarea acestui modul a fost achizitionata cate o licenta de utilizare SmartCash METRO Gateway pentru fiecare magazin.

Reducerea cu pana la 50% a timpului de inventariere a produselor

Terminalele Themis Android® 10 pentru colectarea mobila de date, impreuna cu suita de aplicatii SmartCash Mobility, sunt utilizate in diverse domenii, precum retail, Horeca, aprovizionare, distributie, logistica, managementul depozitelor, siguranta alimentara, aplicatii guvernamentale si de utilitate publica.

Utilizarea solutiei mobile Themis, impreuna cu SmartCash Mobility, in inventarierea produselor in supermarketul Gintlup, a redus considerabil timpul necesar pentru efectuarea receptiilor. Totodata utilizarea terminalului a redus si timpul alocat transferului de marfa, operatiune care a devenit frecvent utilizata.

Plata cu cardul prin SmartCash POS – instrument de plata de nelipsit in randul comerciantilor

Noul sistem de vanzare si plata cu cardul prin SmartCash POS, lansat de Magister, a devenit un instrument de plata nelipsit in randul comerciantilor. Plata cu cardul este varianta ideala pentru retailerii cu magazine tip supermarket precum Gintlup, din judetul Dolj.

Urmand exemplul altor utilizatori ai sistemului de plata cu cardul prin SmartCash POS, Gintlup a ales sistemul online de plată cu cardul prin SmartCash POS. Clientul a achizitionat pin-pad PAX Q30, alaturi de serviciile de plata de ultima generatie de la Viva Wallet.

Astfel, întreaga soluție de vânzare și de plata cu cardul funcționează unitar iar comerciantul beneficiaza de avantajul instalării și mentenanței oferite direct de compania Magister. Terminalul bancar devine astfel o extensie naturala a sistemului POS în totalitate controlate de aplicația de vânzare.

În același timp, toate elementele de informare necesare pentru clienți sau casieri sunt tipărite direct pe imprimanta fiscală reducand costurile asociate consumabilelor.

De satisfacția clienților depinde succesul și dezvoltarea afacerii

Satisfacția clienților nu dă doar măsura succesului produselor și serviciilor companiei, ci oferă, în același timp, informații care să te ajute să identifici oportunități de îmbunătățire a produselor, proceselor și caracteristicilor organizației, care sunt evaluate de clienți și care servesc obiectivelor.

Supermarketul Gintlup dispune de o soluție completă de vânzare și gestiune de magazin. Solutia SmartCash este integrată cu echipamentele hardware specifice, furnizate de compania noastra. Echipamentele furnizate sunt, printre altele, sisteme POS touchscreen in back-office, cu afisaj secundar touchscreen, capabil sa preia inputuri de la clienti.

Comerciantul a optat si pentru aplicatia Feedback Clienti Magister, functie disponibila prin Media Display in cadrul aplicatiei SmartCash POS. Functia masoara satisfactia clientilor imediat dupa interactiunea cu personalul.

Aplicatia Feedback Clienti Magister
Aplicatia Feedback Clienti Magister

Automatizarea proceselor aduce beneficii din mai multe puncte de vedere, la nivel operational, logistic si financiar. Accesul in timp real la date si controlul sporit asupra veniturilor si costurilor simplifica inclusiv activitatea angajatilor din cadrul magazinului Gintlup SRL. Solutia asigura transparenta necesara in relatia cu francizorul METRO LaDoiPasi si ofera comerciantului datele si functiile esentiale pentru a lua decizii fundamentate si prompte in managementul afacerii.

0 Comentarii

Categorie: Blog | Blog

HAI SĂ ÎNCEPEM UN PROIECT
ÎMPREUNĂ!

Completeaza datele tale de contact in formularul următor și un consultant Magister te va contacta în cel mai scurt timp.

Acest site este protejat de reCAPTCHA și se aplică Politica de Confidențialitate și Termenii și Condițiile Google.

Pin It on Pinterest

Distribuie Articolul

Distribuie Articolul

Dacă ți-a plăcut, distribuie acest articol și prietenilor tăi!