In perioada 19-21 februarie, la Düsseldorf, in Germania, a avut loc EuroCIS 2019, cel mai mare targ de solutii tehnologice pentru retail. La eveniment a participat si Dor Bujor Padureanu, director general Magister, alaturi de colaboratori care au prezentat propriile noutati si, totodata, au aflat despre ultimele inovatii pentru comertul cu amanuntul, cu impact la nivel global.
EuroCIS 2019 a atras peste 13.000 de specialisti in retail, din 94 de tari – o crestere cu 10% a numarului de vizitatori. Pe parcursul celor trei zile de targ, si-au prezentat solutiile IT 482 de expozanti din 39 de state (inclusiv Orientul Apropiat si Mijlociu, precum si America Centrala si de Sud).
Ce tendinte s-au facut remarcate la EuroCIS 2019:
- Cresc semnificativ investitiile in solutii IT pentru retail, bugetele concentrandu-se in special pe proiecte menite sa pregateasca infrastructura de IT a retailerilor pentru necesitatile viitorului;
- Imbunatatirea sistemelor informatice de gestiune a stocurilor reprezinta o prioritate pentru tot mai multi comercianti si dezvoltatori de solutii;
- Noua litera de lege in comert este Omnichannel – integrarea diversilor vectori de vanzare pentru a oferi cumparatorilor o experienta pozitiva si intensifica interactiunea dintre client si brand;
- Utilizarea inteligentei artificiale – Internet of Things (IoT) se intampla deja! De exemplu, acei chatbots care folosesc inteligenta artificiala pentru a comunica cu clientii ori aplicatiile de analiza a datelor, foarte valoroase pentru managerii din retail;
- Se extind si se diversifica metodele de self-checkout si optiunile de plata.
Pe langa spatiul expozitional, targul a inclus un Start-up hub pentru antreprenori, EuroCIS Forum si Omnichannel Forum, unde managerii IT din retail si-au impartasit experientele si inovatiile.
Urmatorul eveniment EuroCIS va avea loc in cadrul EuroShop 2020 – cel mai mare targ de retail din lume, gazduit tot in Düsseldorf, intre 16 – 20 februarie 2020.
0 Comentarii