Marti, 26 martie 2019, am participat la Retail Tech 2019, conferinta organizata de GOVNET. Gazduit de hotelul “Intercontinental” din Bucuresti, evenimentul s-a adresat profesionistilor interesati de solutii de eficientizare a operatiunilor din comertul cu amanuntul, precum cash management, optimizarea proceselor si eficientizarea resurselor, cu ajutorul tehnologiei.
Dupa procesul recent de rebranding, Magister a participat la Conferinta Retail Tech 2019 in calitate de partener premium, alaturi de reprezentanti ai retelelor Auchan, Bringo, Flanco, McDonald’s Romania, precum si de ceilalti parteneri ai evenimentului, respectiv Enterprise Concept, ROPECO, Wagner Security, Relevance Management.
Desfasurat pe parcursul a jumatate de zi, RetailTech 2019 a inclus doua sesiuni de prezentari si dezbateri: in cea dintai, s-au expus diverse metode, tehnologii si solutii pentru eficientizarea proceselor din comertul cu amanuntul, precum terminalele mobile, managementul numerarului si optimizarea proceselor de încasare, precum si sisteme de monitorizare, verificare și automatizare implementate în retail.
In cea de-a doua sesiune a conferintei, reprezentantii lanturilor de retail au prezentat tendințele din aceasta industrie, studii de caz si experiențe in implementarea diverselor tehnologii, precum aplicații de eficientizare a proceselor de vânzare, integrarea noilor tehnologii în operațiunile curente pentru îmbunătățirea experienței clientului, integrarea și monitorizarea operațiunilor și platformelor pentru clienți pentru o imagine în timp real. Retailerii si specialistii prezenti au expus informatii si echipamente inovatoare, demonstrand ca tehnologia inlesneste semnificativ activitatea operationala, iar ritmul dinamic de evolutie al acestui sector poate constitui un avantaj major pentru comercianti, daca este corect exploatat.
Participant la primul panel de dezbateri, Dor Bujor Padureanu, CEO & fondator Magister, a sustinut o prezentare pe tema „Tendinte tehnologice in retailul modern”, oferind o serie de informatii de larg interes pentru comercianti (si nu numai):
- Solutii moderne de valorificare a spatiului la punctele de vanzare – un aspect tot mai important, in contextul in care proximitatea dicteaza tendintele de consum, iar nevoia de spatiu devine tot mai acuta. Ce avantaje ofera magazinelor si clientilor deopotriva sistemele moderne de montaj.
- Cum vor evolua sistemele de operare pentru terminalele de achizitie de date. Ce alegem: Ce potential, dar si ce impedimente implica dezvoltarea industriei terminalelor industriale portabile.
- Tehnologii de management si etichetare electronica ESL (Electronic Shelf Label). Etichetele electronice de raft au ajuns deja la a treia generatie, dar inca nu sunt prea raspandite in magazinele din tara noastra. Cand va fi aceasta tehnologie adoptata la scara larga in Romania?
- Omnichannel retail – functionalitati si terminale performante pentru un comert dinamic. Ce schimbari se intrevad in retail-ul din Romania din punct de vedere tehnologic in urmatorii ani.
In zona de expozitie, Magister a prezentat, la standul propriu, un sistem unic, modular de placi si stalpi, adaptat utilizarii eficiente a spatiului, echipamente pentru viitor din domeniul sistemelor de operare pentru terminalele de achizitie de date folosind terminale industriale Android – Themis si tehnologii ESL de generatia a III-a.
Colegii care ne-au reprezentat la eveniment Mihaela Petcu – National Sales Manager, Diana Ionescu – Marketing & Communications Coordinator si Robert Chelu – Sales Consultant, au avut prilejul sa se puna la curent cu noutatile in domeniu si sa faca schimb de informatii cu alti reprezentanti de marca ai retailului din Romania. Multumim echipei GOVNET pentru invitatie!
0 Comentarii