Florariile Tria’s

Rețeaua de Florării Tria’s

Rețeaua de florării Tria’s include peste 15 locații deschise în București și Județul Ilfov prin care se comercializează aranjamente florale. Rețeaua dispune de un depozit situat în localitatea Voluntari, de unde plantele sunt livrate în magazine și în toată țara.

Tria’s este una dintre cele mai cunoscute surse de aranjamente florale din București. Se diferențiază de concurență prin abordarea centrată pe designeri specializați de aranjamente florale, prezenți în toate locațiile comerciale.

Proiectul Tria’s include, pe lângă cerințele standard unei rețele de magazine, câteva aspecte extrem de speciale.

Deoarece în centrul business-ului Tria’s este ideea de aranjament floral, compus adesea din câteva zeci de componente (plante și decorațiuni) au fost dezvoltate funcționalități software specifice care permit designerilor să „compună” fiecare aranjament floral și în sistemul informatic în paralel cu realizarea sa fizică.

Astfel la final, fiecare aranjament unic, primește un cod comercial pe baza căruia este selectat și vândut către clientul fiscal.

Obiectivele informatizării rețelei Tria’s au fost în primul rând legate de managementul strict al stocurilor pentru aceste produse rapid perisabile, astfel încât magazinele să poata fi aprovizionate regulat cu materiale suficiente pentru comenzile clientilor.

Un alt domeniu în care soluția Magister și-a atins obiectivele a fost depozitul central din Voluntari. Aici sunt importate constant cantitati importante de plante provenite în general din Olanda. Acestea trebuiesc monitorizate pe loturi și date de intrare, astfel incât să poată fi livrate către consumatori în cel mai scurt timp.

La nivelul depozitului, compus din zone acoperite dar și în aer liber, a fost implementată o soluție mobilă de timp real ce permite angajaților să pregătească comenzile direct pe teren, urmând ca apoi să fie aduse în zona de livrare pentru transportul la clientul final.

Implementarea soluției Magister în rețeaua Tria’s a permis reducerea pierderilor cu pana la 80% rezultand o creștere a marjei comerciale cu peste 30% datorită controlului exact al vânzărilor.

In paralel, ulterior implementării soluției, compania a dezvoltat canalul de comercializare online pentru produsele sale prin site-ul www.florariatrias.ro. Comenzile online generate astfel, sunt recepționate în rețeaua Tria’s prin API-ul SmartCash RMS și pot fi livrate din depozitul central sau din orice magazin din rețea.

Floraria Trias - Prezentare generala
Floraria Trias - Prezentare generala

Implementarea soluțiilor Magister în rețeaua de florarii Tria’s Amway a fost o adevarată provocare, fiind un domeniu ce operează produse cu o perisabilitate extrem de ridicată.

Controlul asupra magazinelor este acum unul strict și transparent, fiecare mișcare fiind înregistrată și consemnată în timp real.

Mircea Săplăcan

Director General, Tria's

Client

Tria’s Amway

}

Dată

Ian-Mai 2015

Servicii

Training, Instalare, Asistenta Deschidere, Dezvoltare Software

HAI SĂ ÎNCEPEM UN PROIECT
ÎMPREUNĂ!

Completeaza datele tale de contact in formularul următor și un consultant Magister te va contacta în cel mai scurt timp.

Acest site este protejat de reCAPTCHA și se aplică Politica de Confidențialitate și Termenii și Condițiile Google.

Pin It on Pinterest

Distribuie Articolul